DHB Västra

23-24 mars 2019, Göteborg

DHB Västra firar 70 år! Årsmöte med aktivitet 23-24 mars 2019

Aktiviteter för barn och ungdomar på lördag, familjeaktivitet för hela familjer på söndag.

BOKA HÄR

Jubileum
2019 har vår fantastiska förening stor födelsedag. Vi kommer att fira detta med pompa och ståt under vårt årsmöte helgen 23-24 mars 2018. Årsmötet äger rum på Prioritet Serneke Arena. Det blir olika aktiviteter för barn och ungdomar när de vuxna deltar på årsmötet. Barnens aktiviteter blir bland annat klättring och parasport.

På kvällen blir det en extra festlig bankett och middag med talangjakt där DHB Västras alla talanger kan ställa upp. Under söndagen blir det längdskidåkning i Skidome (finns även tillgång till en ”Sitski”) och som kontrast även beachvolleyboll. Alla aktiviteter kommer att anpassas efter allas olika förmågor.Övernattning sker på Kviberg Park Hotel.

Årsmöte
Kom till årsmötet och gör din röst hörd! Gratis för alla vuxna som är med på årsmötesförhandlingarna.
Mötet behandlar för övrigt val av styrelse, motioner, stadgeändring, verksamhetsberättelse, budget, verksamhetsplan samt medlemsavgiften för år 2020.

Kostnad eller gratis
Vår policy är att årsmötet är gratis för alla årsmötesdeltagare. Detta gäller ENDAST för er vuxna som närvarar vid årsmötesförhandlingarna så vi kan tillgodoräkna era röstlängder. De som INTE deltar i årsmötesförhandlingarna, d.v.s. övriga familjemedlemmar får betala en deltagaravgift på 600 kr/vuxen och 300 kr/barn. De föräldrar som behöver vara med sina barn på aktiviteterna p.g.a. barnens svårigheter att vara med i grupp eller vara med nya ledare behöver dock inte erlägga deltagaravgift. I paketet ingår aktiviteter för barnen under lördagen, fika, lunch, bankett på kvällen, frukost på söndag, samt familjeaktivitet på söndag.

Anmälan och Bekräftelsen
Anmäl dig senast 6 februari på vår hemsida: www.dhb.se/vastra. Bekräftelse med information och möteshandlingar kommer att skickas ut via e-post före årsmötet.

Till Aktuella