DHB Västra

Den 6-7 mars 2021 i Vänersborg

Anmäl dig här

Bildstödsinbjudan

Vi ordnar aktiviteter för barn och ungdomar på lördag, då de vuxna har årsmöte.
Familjeaktivitet finns för hela familjen på söndag.

Årsmötet äger rum på Quality hotell i Vänersborg kl. 10:00. Hotellet ligger strax utanför Vänersborgs centrum. För de som har barn med sig sker samlingen på Hörnet i Vänersborg kl. 9:30. Det blir olika aktiviteter för barn och ungdomar när de vuxna deltar på årsmötet.

Söndagens familjeaktivitet blir ev. frisbeegolf där helgen också avslutas.

Årsmöte
Kom till årsmötet och gör din röst hörd! Gratis för alla vuxna som är med på årsmötesförhandlingarna. Mötet behandlar val av styrelse, motioner, verksamhetsberättelse, budget, verksamhetsplan samt medlemsavgiften för år 2022.

Kostnad eller gratis

Vår policy är att årsmötet är gratis för alla årsmötesdeltagare. Detta gäller ENDAST för er vuxna som närvarar vid årsmötesförhandlingarna så vi kan tillgodoräkna era röstlängder. De som INTE deltar i årsmötesförhandlingarna, d.v.s. övriga familjemedlemmar får betala en deltagaravgift på 600 kr/vuxen och 300 kr/barn. De föräldrar som behöver vara med sina barn på aktiviteterna p.g.a. barnens svårigheter att vara med i grupp eller vara med nya ledare behöver dock inte erlägga deltagaravgift.

I paketet ingår aktiviteter för barnen under lördagen, fika, lunch, middag på kvällen, frukost på söndag, övernattning på hotellet, samt familjeaktivitet på söndag.

Anmälan och Bekräftelsen

Anmäl dig senast 1 februari här på vår hemsida – Anmäld dig här
Bekräftelse med information och möteshandlingar kommer att skickas ut via
e-post veckan före årsmötet.

COVID-19:
Vi kommer ta hänsyn till de restriktionerna som gäller för detta tillfälle och ev. förändra aktiviteten till digital träff närmare årsmötet.

Avbokningsregler
Här kan du läsa om föreningens avbokningsregler

Till Aktuella aktiviteter