DHB Västra

14-15 mars 2020, Vänersborg

Årsmöte med aktivitet 2020

Vi ordnar aktiviteter för barn och ungdomar på lördag, då de vuxna har årsmöte. Familjeaktivitet finns för hela familjen på söndag.

Den 14-15 mars 2020 i Vänersborg

BOKA HÄR

INBJUDAN FÖR BARN – MED BILDSTÖD

Årsmötet äger rum på Quality hotell i Vänersborg kl. 10:00. Hotellet ligger strax utanför Vänersborgs centrum. För de som har barn med sig sker samlingen på Hörnet i Vänersborg kl. 9:30. Det blir olika aktiviteter för barn och ungdomar när de vuxna deltar på årsmötet. Barnens aktiviteter blir bland annat aktiviteter på Eventsport och efter lunch blir det bio.

På söndagens familjeaktivitet åker vi till badhuset ”Vattenpalatset” där helgen också avslutas.

Årsmöte
Kom till årsmötet och gör din röst hörd! Gratis för alla vuxna som är med på årsmötesförhandlingarna. Mötet behandlar val av styrelse, motioner, verksamhetsberättelse, budget, verksamhetsplan samt medlemsavgiften för år 2021.

Kostnad eller gratis
Vår policy är att årsmötet är gratis för alla årsmötesdeltagare. Detta gäller ENDAST för er vuxna som närvarar vid årsmötesförhandlingarna så vi kan tillgodoräkna era röstlängder. De som INTE deltar i årsmötesförhandlingarna, d.v.s. övriga familjemedlemmar får betala en deltagaravgift på 600 kr/vuxen och 300 kr/barn. De föräldrar som behöver vara med sina barn på aktiviteterna p.g.a. barnens svårigheter att vara med i grupp eller vara med nya ledare behöver dock inte erlägga deltagaravgift.

I paketet ingår aktiviteter för barnen under lördagen, fika, lunch, middag på kvällen, frukost på söndag, 1 övernattning på hotellet, samt familjeaktivitet på söndag.

Anmälan och Bekräftelsen
Anmäl dig senast 1 februari på vår hemsida: www.dhb.se/vastra. Bekräftelse med information och möteshandlingar kommer att skickas ut via e-post veckan före årsmötet.

Till Aktuella aktiviteter